Fotogalerij

Op 25 augustus 2022 brachten 43 leden een bezoek aan de Kluis in Valkenburg. Ondanks de tropische temperaturen gingen de meesten te voet!

Op 21 september 2022 bezochten 42 leden op een stralende dag het Struisvogelparadijs in Remagen en de kleurrijke stad Linz am Rhein.

Op 6 juli 2023 kregen 31 leden een rondleiding in de Kasteeltuin Oud-Valkenburg. Dit was ooit de tuin van kasteel Schaloen en is nu een combinatie van heemtuin en kruidentuin.

Op 5 september 2023 gingen 60 leden mee met het jaarlijks uitstapje.

Op een stralende dag bezochten ze Museum de Kantfabriek in Horst en het Openluchtmuseum de Locht in  Melderslo. De dag werd afgesloten met een heelrijk diner.

Op 14 december 2023 namen 100 leden deel aan de Kerstmiddag.

Het eten was heerlijk en tussen de gangen door genoten de aanwezigen van een sfeervol optreden.

Op 12 april 2024 liepen 32 personen de voorjaarswandeling rond Nuth.

Een mooie wandeling met stralend weer. In de pauze was er weer koffie met vlaai.

------- Vereniging 55-plussers Ransdaal ----------